mai 11, 2008

marek 30 ja marko 29

See saatuslik kuupäev 10. mai!!!! :)))))))))))))
Ongi see aeg käes, mida olen kõige rohkem kartnud....ärme sellest rohkem räägime ega kirjutame. Õnneks tunnen ennast noore ja lahedana, ning need kes mind tunnevad teavad missugune ma olen...., sellest mulle piisab! :P Kuna ma ei olnud eriti huvitatud mingisugusest peost, siis ma ka midagi ei korraldanud, kuid nagu igal aastal see mittekorraldamine ei õnnestu, sest juhtumisi on mul vennaga ühel päeval sünnipäev ja tema juba mitmendat aastat korraldab....ma pidin ka ju tema sünnipäevale minema.....Pidu toimus mu tädi juures, Kehras ilusas vaikses aias, kus tegime väikse istumise koos grillahju, õlle ja kõige sinna juurdekuuluvaga, suured tänud kõigile kes kohal olid ja koosolemist nautisid! Pildil koos venna ja vanaemaga, kaugemal vanaisa, täidimees Arvi, ning onu Arno.

Kommentaare ei ole: