veebruar 12, 2010

lund oleks juurde vaja...

...kas teie ei leia? Tundub, et Eestist siiski ei saa tänu palju kardetud kliimasoojenemisele "paradisisaar", kus aastaringselt soe kliima oleks :))) Ja väga tore ongi, sest mulle isiklikult meeldib, kui aastaajad vahelduvad selliselt, et sellest aru ka saad, sest igas aastaajas on midagi ilusat. Praegune ilmastik on väga äge, tuletab meelde mu lapsepõlve, mil sai lumes sumbata mis ulatus kohati lausa rinnani....ehk mäletate isegi....jaaaaa, olid ajad...suusatamise olen näiteks unustanud.....aastaid pole ju vastavaid ilmastikutingimusei olnud. Muidugi ei ole see ainus põhjus....asi on ka ettevõtlikkuses ja viitsimises.....aga veel.....kas keegi aitab mul aru saada mõnes asjast...., nimelt kui algab selline lumesadu, siis liiklejad linnas on nagu peata kanad???? kas tõesti enamusel pealinnlastest on haugimälu või pole lihtsalt seal kahe kõrva vahel midagi....või näiteks kus on Tallinna Linnavalitsus.....miks on lumehanged üle pea, tänavad puhtamata???? Huvitav......ootamatu lumesadu??? juba kuu aega???...eks see jääb nende südametunnistusele, meie senikaua maksame korralikult makse, oleme kannatlikud ja loodame, et meie makstud maksud õigesse kohta ümber jaotatakse, sest ega tänavaid pole vaja koristada, vaesemaid ja kodutuid ning paljulapselisi peresid ei ole ka vist minu arust vaja aidata....arvan, et rohkem oleks vaja raha kulutada näiteks linnapea uue autoliisingu tarvis, sest see on nii tähtis....:)))) 

Kommentaare ei ole: