veebruar 11, 2008

krister


Palju, palju tervist Krister! Kristeri sünnipäevaga algas "ühe aasta toodangu" sünnipäevade maraton. Ehk me kõik hakkame nüüd Kristeri eeskujul saama 30. Päris hirmutav number, mu meelest! Ma ise küll ei taha 30 saada, aga paraku saan nii või teisiti....Kes siis siia klubisse kuuluvad....,Anni, Kadri, Kaido, Enn, mina, Krister. Krister on ainuke meessoost sõber, kellega olen suhelnud mingist algusest, appi aastat ma ei mäleta, ja siiani. Mõnede teiste kujudega on see sõprus kuidagi ära vajunud. Kristeriga on ikka läbi mindud nii tulest kui veest. Alguses, kui Kristeriga üldse tuttavaks saime, siis nägid meie päevad välja umbes nii, eriti reeded: mina ärkasin kuskil pooles päevas, vedasin ennast Kristeri juurde, vahest üksi vahest koos Marekuga (me elasime tollal, mingi paarisaja sammu kaugusel):)))), siis saabus ka neiu Kadi, suure spordikotiga, ja õhtupoole saabus ka neiu Monika, ning siis õhtul Nightmani, hommikul kella 6-7 ajal Kristeri juurde (magasime kõik tema voodis), laupäeva õhtul uuesti Nightmani, hommikul kella 6-7 ajal Kristeri juurde, endiselt magasime kõik Kristeri väikses voodis ja logelesime terve pühapäeva seal, ja nii me vahepeal elasime...päris pikka aega. Nädala sees, päevadel üritasime Kristeriga trennis käia ja muid olulisi asju teha, jube asjalikud mu meelest! Aga see on aeg, mida võib alati heaga meenutada, sest on mida meenutada...nendest siin ehk kirjutama ei hakka, eks asjaosalised tea ise! Mainimist vajab seegi, kus kohas Krisiga üldse tuttavaks saime...., inglike internetist...vähemalt oli tal kunagi hüüdnimi "Inglike", jah, mingist jututoast....ja nii see asi käis ja jumal tänatud, et oleme siiani sõbrad. Et siis veelkord, KALLIS SÕBER! PALJU, PALJU TERVIST!!!!!!!

Kommentaare ei ole: