veebruar 15, 2008

mari-liis







Kulla-kallis maizu!!!!!!!! Palju, palju tervist ja jaksu sulle! Sa oled nii tubli, lahe ja mul on väga hea meel selle üle, et sõpradeks saime! :P Seletused piltide juurde: Vasakpoolsel pildi oleme tansuhoos Estonian Airi, minu jaoks viimastel suvepäevadel, tagaplaanil üritas Penu lendu vist tõusta, ning nagu meil alati oli lõbu laialt! Keskmine pilt on tehtud Estonian Airi jõulupeol, kus otsustasime, et õpiks natuke trummimängu....:))))), ning parempoolsel pildil, samuti Estonian Airi suvepäevadelt, seekord esimestelt, mina, siis Maizu, Penu ja Eiv, ma ei tea miks Penu üritas Maizule siidripurki pähe istutada! Kõik nendega veedetud ajad olid nii lahedad!!!Kes on Mari-Liis ehk Maizu?????? Hehee, Maizu on üks äge pliks samuti Estonian Airi päevilt, kellega oli mul õnn tuttavaks saada ca 5 aastat tagasi, appi võib-olla isegi 6 kui Estonian Airi koos tööle läksime. Nimelt, oli alguses meil väljaõpe, ning juhtusime istuma eelviimasesse ja viimasesse ritta, ehk, mina hilinesin, nagu alati esimesse loengusse..., ning olin sunnitud istuma kellegi Armini kõrvale eelviimasesse ritta, ning kohe peale mind istusid tagumises reas meie selja taga Ave ehk Eiv ja Maizu, ning nii me kuidagi sõbrunesime, hakkasime pauside ajal juttu puhuma, kohvi jooma ja nii see aina süvenes, see sõprus. Muidugi on võimatu meie kampa ette kujutada ilma Kristeli ehk Penokata! Penokas muidugi oli sunnitud istuma teises reas kellegi teise kõrval....aga see ie vähendanud meie ühist huvi pauside ajal juttu puhuda ja kohvi larpida! Meie kambast oleks nii palju kirjutada ja rääkida, sest kui päris aus olla olen ma NII UHKE selle üle, et me üksteisel olemas oleme, ning nüüdki kui meie teed on lahku läinud hoiame pingsalt kontakti ja käime aegajalt koos kohvitamas või napsutamas....., muidugi nii harva, tahaksin tihedamini, kui Eiv elab ju Sofias, Maizu kasvatab oma pisipoega ja tütar, Penu lendab mööda ilma ringi ja käib igasugustel koolitustel jne, mina tegelen oma firma ehitamisega jne. Aga just helistas Mari-Liis tagasi, ning sain talle ka telefonitsi õnnesoovid edasi anda! Nii lahe, niuks niuks, ma tahaks teda nii näha! Ta lubas, et kutsub varsti meid külla!!!! Cool! Nii, et kulla-kallis Maizu!!! Ole siis edaspidigi nii lahe ja sõbralik, nagu sa siiani oled olnud!!!!!!!!! Kallid ja musid sulle!!!! OLETE MULLE NII ARMSAD!!!!!!

Kommentaare ei ole: