märts 01, 2008

tallinnas on cappuccino 10x kallim kui londonis

Appi! Täiza hullumaja! Neljapäeval, kui Krisiga kokku saime läbi vanalinna jalutades Vabaduse väljaku poole teadis Kris rääkida, et Pagaripoiste kohvikust saab kohvi kaasa osta. Mõeldud, tehtud, kuid kui maksmiseks läks ja ma väikse tassi cappuccinot kätte sain, pidin minestama. See imetilluke tass maksis 25 krooni. Appi, see on peaaegu 10 korda kallim kui Londoni kesklinnast cappuccionot ostes! Uskumatu, kusjuures see cappucciono ei olnud hea ka veel....., milline mõttetu raha raiskamine. Kui nüüd päris aus olla, siis on paljud asjad isegi Londonis odavamad, kui siin Tallinnas, eriti kui veel arvestada Londoni ja Tallinna suurust!!!! Lihtsalt uskumatu.

Teine, lausa uskumatu lugu juhtus täna, kui Stockmanni Hugo Bossi kosmeetika ostma läksin...., ma nägin nii ilusat noormeest, et mul jäi suu lausa lahti. Tal oli laitmatu näonahk, nii stiilselt riietus, soeng oli viimasepeal......,ei ole lihtsalt sõnu! Stockmannist kaubamaja poole sammudes märkasin ühte lesbist taksojuhti kes oli niii kohutav, et mul tuli hirm peale....kuidas saab üks inimene nii kole olla.....kontrast missugune. Üleüldse kardan ma lesbisid, sest nad on liiga meheliku, koledad, ülbed jne....
Ja veel... kolmapäeval saabus Kris Egiptusest, valge kui luik ja tal oli vaja solaariumisse minna, et vanemate juurde minnes eputada oma pruuni nahavärviga....ja kujutage ette, mis kolkas me elame, isegi allahindlusi solaariumites ei tehta egiptusest äsjatulnutele....:)))))))))))))

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

See Here or Here