aprill 05, 2008

keibi


Kallis keibi!!!! Palju, palju tervist ja jaksu sulle, kusaiganes sa ka hetkel ei viibi!! Keibi ehk K.B. ehk Birgit Kask, on koolikaaslane TTÜ-st, kes õppis ärijuhtimist. Birgit on hästi lahe tsikk, lõbus, heasüdamlik, tark, kohusetundlik jne... Neid häid iseloomustavaid sõnu on palju, palju, palju! Birgit kolis Londonisse peaaegu samal ajal, mil mina seal elasin. Oma elamustest pajatab ta blogis, mille kaotasin, kui arvuti õhtal käis...., uurin selle kohe järele, ning siis annan teada. See oli väga tore päev, kui ta Londonisse saabus ja mulle mulgikapsaid, ning hiiumaa leiba tõi.... Veetsime siis ühe päeva Londonis ringi jalutades ja muljeid rääkides. Väga äge oli. Nüüdseks on Birgit Londonis ennast sisse seadnud, töötab ja elab seal. Tore, varsti tahaks isegi tagasi minna ja tedagi külastada! Loodan, et teen seda üsna pea.

Nii, paari lausega veel muudest plaanidest seoses blogiga, nimelt otsustasin oma koolipõlve kirjandid ja muud materjalid blogisse üles täheldada...., minu arust üsna huvitav mõte, samas loodan ka lugejate huvile, mis tollal mõtlesin, ning missugune oli minu arusaam elust tollal jne. Eelkõige üritan avaldada kirjandid, nii palju kui mul neid on, siis võib-olla mõned muud huvitavamad tööd ka aga eks näis, kuidas see ettevõtmine mul sujub...aega ju napib, samas tahaksin seda väga teha. Lugemiseni!

Kommentaare ei ole: