juuni 14, 2008

dejavu- I can´t stop

dejavu- I can´t stop......see on samuti üks mu suuri lemmikuid, itallased ikka oskavad, või mis...kuulake ise ja otsustage
Nonii....nüüd siis päris pikk paus vahele jäänud, sest tööd on palju ja aega blogi jaoks eriti polegi. Aga nüüd siis paar kriblamist sellest, mida teinud olen, mida teen ja mida tegema hakkan.
Märksõna "jalgpall" on hetkel vist paljude jaoks kuum teema. Nii mullegi, sest mulle meeldib jalgpalli vaadata, mängida. Siiani on igatahes huvitavad ja isegi üllatavad mängud on olnud.....sageli ei jõua ma ära oodata, millal jälle teleka ette saab, et järgmist kohtumist jälle vaadata.
Märksõna "Ave", kes on ka Eestis paarinädalasel puhkusevisiidil, nii lahe.....ootasin teda juba ammu....ma ei oskagi päris täpselt öelda, miks ma teda nii väga igatsen. Tegelikult oskan ikka küll. Ta on maailma lahedaim inimene, tõesti. Kui te ise teda tunneksite siis saaksite aru miks ma nii arvan....:)))) Ave Poeg- Sass on ka juba nii palju vahepeal kasvanud, lõbus, üldse ei karda ega võõrasta.....Nii nummi.......
Märksõna "Töö" ja veelkord töö ja töö....omaarust nagu olen juba inimene, kuigi jah...töö tegi ahvist inimese.....aga loomulikult on see väga hea, et tööd on, sest see toob leivapeale singi ja sjuust :)))))ju nõu vat I miin.....
Märksõna "Äriregister", see on niisugune koht, kuhu pean viima meie klientide majandusaasta aruanded...., seal siis niisgune juhus, et tulen liftiga alla, ning liftis veel kaks meest ja üks neiu....mehed ütlesid neiule, et näed jõudsimegi ühel ajal, teine ütles seepeale, et ei ei ega see neiu meie pärast siin ole, eks ikka selle rambo pärast, ise viidates mulle.....appi ma pidin naerma purskama, aga vastasin neile, et pole ma mingi rambo vaid täiesti tavaline noormees.....
Aga mis siin ikka pikalt kriblada, puhkama peab ka vahest.....:)))))))

Kommentaare ei ole: