august 22, 2008

krissu


Lõpuks ometi on ta tagasi! Jõudsin ikka ära oodata. "dziisäs ma ole mtv-s", "sukahousut", "naljareisid oü", "me oleme ikka V.I.P.", "moks-kus oled, me leidsime autoga neegri ja tuleme sulle kohe järele?" jne...:))) nende märksõnade tähendust teavad ainult neli inimest maailmas, üks pesitseb hetkel veel Austraalias. Teised lihtsalt ei saa sellest aru. Et Kristelit natukenegi lähemalt tundma õppida lugege seda: http://www.gerlyjakristel.blogspot.com/, siis teate millest ja kellest ma räägin! Kristel on üks inimestest, kus kuulub minu nn. V.I.P. listi, mõni nimi on seal veel. Krissu on ütlemata äge tsikk....mäletan kui temaga kunagi tuttavaks sain ja paari päeva möödudes oli mul vaja ületada Liivalaia tänav, Keskhaigla juures ja ohhooo...keda ma näen....Krissu tuleb vastu (eelmise öö peost veidi räsitud ja väsinud, hmm, keset tööpäeva muideks, ütles et käis arsti juures ja olevat haige....:)))))) kuid ta näeb alati väga hea välja, on alati seltskonna hing, oskab ilusasti laulda, temaga ei hakka kunagi igav, mitte kunagi, kuulete NEVER!!!! Ja prügikasti kassid teevad "BÄO!"

Kommentaare ei ole: