jaanuar 03, 2011

head uut aastat 2011

Aasta vahetus linnutiivul. Loodan, et see oli teile kõigile huvitav ja sisukas aasta, ning uus tuleb veel huvitavam! Mina veetsin seekord oma aastavahetuse Soomes, Riihimäel. Saabun Eestisse homme kell 24.00 ja algab jälle igapäevane elu. Töö kodu, töö kodu jne. Tegemist on palju ja see on lahe, sest leevendab mu südamevalu. Jah, olen oma 13 aastase kooselu jooksul nii mõndagi korda saatnud, kuid seda pole ma kindlasti ära teeninud, et mulle isegi ütlemata mind maha jäetakse. Aga OK, keda see ikka huvitab! Pilt tehtud Riihimäel. Jah, olen tiba purjus, see oli siiski juba peo teine päev, ehk uue aasta esimene päev! :)))))
Summary: So, over is another year. Hope that 2010 was and 2011 will come intresting for u all! I had nice party in Riihimäki and I´ll be back tomorrow in Tallinn. 

Kommentaare ei ole: