aprill 30, 2008

olümpiaadile

Yo, kiletantsija! :)))) Niimoodi kirjutas mulle täna hommikul Marju Marynel Kuut...jube vaffa...aga tahtsin kirjutada hoppis sellest, kuidas 12 ja 13-aastased vene keelt kõnelevad neiud mulle külge lõid :)))). Kuna täna oli väga ilus ilm, siis otsustasin Kadile külla minna ja tema rõdul natuke päevitada...mõeldud tehtud...astusin number kuue trolli peale, mis täis pubekaid nii, et vaevu mahtusin ennast uksest sisse pressida aga siiski läks õnneks! Ja siis see kõik algas, seisime seal nagu kilud karbis, kui üks vene keelt kõnelev neiu mind kõnetas...aga kuna ma suurt vene keelt rääkida ei osa, kuid saan aru, otsustasin küsida inglise keeles, mida ta küsis..., selgus et neiu ütles, et mul olevat äge New Yorgi jakk....ongi, tean seda ise :)))) aga siis tahtis ta veel teada, mis mu nimi on, kus elan, kuhu lähen ja kui vana ma olen, mis muusika mulle meeldib jne. Nooh neid tüdrukuid oli nii umbes neli-viis...ja siis nad kõik seal vadistasid....ja kui mainisin, et olen 29.aastane ütlesid nad et näen pubeka moodi välja....einohh tänan väga!!!! Muidugi oli meelitatud aga nii see "seiklus" lõppes, sest väljusime trollist Rocca Al Mares, selgus et nemad tulid mingile olümpiaadile ja mina seadsin sammud Kadi poole. Nii siis ootab laupäeval ees aktsioon "Eesti puhtaks ja teeme ära"!

Kommentaare ei ole: