veebruar 24, 2010

eesti vabariigi matused vä?

Tere! Ilusat Eesti Vabariigi 92 sünnipäeva kõigile! Mäletan kui olin veel puberteediealine, siis ootasin igal aastal millal vanemaks saan ja igal aastal oli see parim, mis juhtuda sai.....kui aga sain 25, siis enam nii lahe ei olnudki....ja peale seda ma oma sünnipäeva eriti ei oota ja ei pea....kes ikka tahab vanemaks saada? No mina ei taha. Aga Eesti Vabariigi sünnipäevad nii kohutavalt igavad, nagu mataksime kedagi...igal aastal need samad inimesed, need samad kõned jms....no kuulge, sünnipäev peaks olema rahvuslik üritus koos suurte pidustustega kogu rahvale, nagu paljudes teistes riikides, see peaks nagu rõõmupäev olema. Kas meie niigi masendavas ja külmas kliimas ei peaks me just nagu lõbusamalt meie kodumaa sünnipäeva pidama?
Veel kriibib natukene mu hinge lumi. Ei, mitte päris nii, nimelt mulle väga meeldib kui sajab laia ja tihedat lund ja maa on valge ja hanged on üle pea (ma olen muideks 1.82 pikk)...aga mis mulle ei meeldi on see, et meie Tallinna linna kodanikud ja maksumaksjad peame lumes võitlema et kuhugi jõuda....otsustasin ühel päeval jala bürosse minna, no kuulge see oli vast katsumus, kohati tuli isegi auto teed kasutada, et üldse kusagil kõndida....Häbi Savisaar! Ise oled põhjamaa linna linnapea ja ei saa nüüd lund ära koristatud, häbi! Ja ega autoga liiklemine lihtsam pole, tänavad on nii lund täis et enamus senini kahesuunalised tänavad on justkui ühesuunaliseks muutunud ja hanged on nii kõrged, et ei näe kas jalakäia tahab üle tee minna või mitte...sõidan kohati 20km tunnikiirusega....kuulge, meil on ju MUPO.....jess, aga huvitav kui paljud majaomanikud on hoiatuse saanud, et nad oma majaesised lumest puhtaks roogiks? Meie bürooomanikku näiteks üldse see ei huvita, et ma juba kuu aega autot büroo ette parkida ei saa, kuigi parkimiskoha eest tuleb maksta????Aaaa, nüüd tuleb mulle meelde ütlus, et: "Meie riik on täpselt nii tugev ja sama nõrk nagu meie rahvas" või midagi sellist, siit võiks teha üleskutse, et kõik rumalad endast märku annaksid, siis teame miks me just sellises olukorras oleme.... Piltidel jalutuskäik Kadriorus, kus lumehanged kohati 1,5 meetri kõrgused ja vaade koduaknast, mis tuletab mulle meelde, et pean jälle lund rõdult hakkama kühveldama....jubas 3 kord, esimene kord oli lumepaksus ca 60 cm, siis 20 ja nüüd on ca 50 cm......aga ilmataat arvab et juurde oleks vaja....:)))lund nooh :))))

Kommentaare ei ole: