veebruar 14, 2010

lõputult vinguvad naised

Ilusat pühapäevahommikut kallid sõbrad.....eraldi ma kedagi õnnitlema ei hakka, sest sõpru peab alati meeles pidama, mitte ainult selleks ettenähtud päeval....muide ilus päike paistab meie suurest aknast sisse ja kuidagi nii ilus on see karge talvehommik....aga millest ma täna tahan kirjutada...meeletult kriibib hinge ja pean selle kirja panema, nimelt need lõputult vinguvad Eesti naised....lihtsalt väljakannatamatu.....peaagu oleksin paar sõna sekka öelnud, sest see oli nii kahutav....nimelt, eile olime emaga Tallinn-Helsingi-Tallinn krusiisil, ning Helsingi poolt tagasitulles juhtusime lähestikku istuma ühe noorpaariga, kellel kaks last, poeg ja tütar, nii umbes 8-10 aastased....ja veel üks sündimata laps kõhus. Situatsioon siis järgmine, lebavad naine ja mees diivanil, mees loeb mingit ajakirja, vanemad lapsed jooksevad mööda laeva ringi.....no minu meelest päris idülliline või mis....ühesõnaga, selle asemel et see naine seal diivanil rase kõht taeva poole suunatud rahulikult pikutaks võttis ta hoopis parema idee, nimelt vingumise (tõesti mul oli sellest nii kõrini, et puudus väike killuke, kui ma oleksin talle väga halvasti öelnud)....nimelt, õde-venda tulid siis kuskil laeva peal jooksmise tuurilt ja pojal käes mingi mänguasi, sarnane nagu se jojo....või midagi sellist....ja siis see pihta hakkas....ema pojale: "ära vantsuta seda, see läheb kõveraks, ole korralikult, teised vaatavad, mine pese käed puhtaks, ära mine sinna, tule sealt ära, kas sa ei võiks natukenegi korralikult käituda, miks sa mind ei kuula"....nokuulge ja nii edasi.....isegi minu ema mainis, et kas see ema on napakas, mida ta kogu aeg vingub...jumal küll, las see poiss olla...meid see poiss ei seganud ja vaevalt ka teisi reisjaid, sest minu aruast oli ta poiss nagu poiss ikka....(ema tuletas meelde, et ma olin väiksena samasugune aga tema ei viitsinud küll kamandada)....ja arvan tõesti, et kaasreisjatel oli kõrini, mitte sellest posisit vaid sellest emast....no tule taevas appi...mida selle"jojo"ga siis veel tegema peab kui mitte mänigma....LOLL EMA.....tõesti....siis läks poiss koos oma õega jälle laeva peale tiirutama....ja siis see LOLL EMA oma abikaasale...."miks sa poega üldse korrale ei kutu, loed rahilikult siin seda jakirja, miks sa seal istud, tule istu siin...." jne....ISSVER.....kui loll naine. Mees seepeale: "Las poiss olla, ta ei tee ju midagi ja ära vingu nii palju..." TÕESTI KALLID EMAD......OLEGE NORMAALSED...no kui tõesti ei ole põhjust, siis olge oma ette.....Mina sellesit vingumist ei kannata....kui mul oleks (jumal tänatud et ei ole) selline naine, ma jätaks ta maha ja lapsed võtaks ka endale....sest see ei ole normaalne...ja mis minu arust veel kõige hullem....selliseid on palju.....imelikus maailmas elame....:)

Kommentaare ei ole: