november 04, 2010

vabadust ei ole

Ja nii ongi. Ma ei hakka siin vabandama miks ma pole pikal ajal oma blogisse sattunud. Nüüd sattusin. Mis uut? Vabadust ei ole....kui palju teie arust tohivad tööandjad ja koostööpartnerid teie fesibuugi ja orkuti ja muude suhtlusvõrgustike kohta teile märkusi teha. Kas see mida inimene isiklikus elus teeb kuidagi vähendab tema võimekust töö asjadega kergesti toime tulemist? Uus on see, et õpin hispaania keelt ning lähen homme Berliini. Elukaaslane jättis mu maha ja tööd on meeletult. Ahjaa, kursuseõdede Liisi ja Birgitiga lähme kohvile "pläkutama" nagu nad ennast väljendasid ning 12. novembril toimub hispaania pidu, mõistagi kadriorus. Ja veel...mulle meeldib Vika Krutaja lugu, mis räägib põgenemisest. 03.septembri hommikul andsin intervjuu Terevisioonile ning 04. septembri päeval baltija.ru-le. Ahjaa- see kalllis elukaaslane, kes otsustas mu maha jätta käis ka vahepeal Tallinnas.....ega me kokku saanudki....sest ta ei öelnudki seda...vot nii on...Jõin kogemata Madriidist ostetud veini ära :((( lugesin vahepeal Mihkel Raua raamatut "Musta pori näkku" ja Andrus Kivirähu "Mees kes teadis ussisõnu" vägevad mehed ja soovin teile ilusat sügist!

Kommentaare ei ole: