november 15, 2010

kvaliteetaeg

Igaüks peab endale leidma kvaliteetaja. Mis on kvaliteetaeg? Selle peab igaüks enda jaoks ise lahti mõstestama.....minu jaoks on see olemine koos väga toredate inimestega, kellega saab vestelda erinevatel ühiskonnateemadel, kellega võib Kadriorus jalutamas käia.... See on kohustuslik, sest muidu mandume sellesse suurde virrvarri, mida tänapäeva maailm meile pakub ja unustame, kui tähtsad on sõbrad, kellega justkui suhtled iga päev, loomulikult läbi feisbuugi, kui tähtis on külastada teatrit ja kino ning käia muuseumites. Minul õnnestus sellel nädalal külastada Kadriorus Peeter I muuseumit ja kvaliteetaega sisustasime koos Epuga. Nalja sai juba meie jalutuskäigu alguses....Nimelt, oleme naabrid, kuid et üksteist näha peabe kokku saama Fhalemanni ja Vilmsi nurgal :)))))) Laupäeval leppisime kokku, et saame pühapäeval seal sama nurgal kokku kell 10.00. Mina panin endale kella helisema ja ärkasin täpselt 9.56. Elu kiiremad liigutused ja olingi Fhaelmanni ja Vilmsi nurgal, kuid keda ei olnud see oli Epp. OK, ootasin mõni minut ja siis tõmbasin Epule traati, loomulikult ärkas ta minu traaditõmbamise peale ja lubas 10 mintsi pärast kohal olla. Ma muidugi olin kiiruga oma salli ümber kaela unustanud panemata ja siis  leppisime kokku et lippan kodus läbi pakin ennast korralikult sisse ja saame uuesti 10 mintsi pärast kokku. Võtsime endale cappuccinot ja lattet ja nii me siis jalutasime ja vestelesime Kadriorus...Tänan Epp, see oli väga äge.....

Aga reedel toimus minu pool Hispaania pidu ja sin endale nii ilusa hispaania lipu, tänan SIlvia ja Terje!!! Pildil kolm hullu inimtühjas Tallinnas, kui meil veel paras funk sees aga tantsida polnud kuskil....niisiis tantsisime tänaval.....

Kommentaare ei ole: